ORIGINAL TERMS AND CONDITIONS APPLICABLE IN THE SLOVENIAN LANGUAGE
S spletno trgovino upravlja ponudnik SP nega, Damjan Petrič s.p (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletne trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime ter geslo.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja ponudnik in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec naše spletne trgovine.
Ponudnik in kupec medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne trgovine urejata s temi splošnimi pogoji.
Ponudba artiklov
Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so priporočene prodajne cene proizvajalca ali cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru plačila z gotovino, po povzetju ali predračunu.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
4. dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
6. vse cene so jasno in nedvoumno določene in razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
7. način plačila in dostave,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila: (priporočamo vam plačilo s plačilno kartico, Paypalu ali po predračunu saj so stroški pošiljanja in pakiranja bistveno nižji in ni omejitve minimalnega zneska za naročilo) :
• PLAČILO S PLAČILNIMI KARTICAMI: VISA, MASTERCARD preko 3D SSL varnostne povezave
• PLAČILO S PAYPAL-om:
• PLAČILO PO PREDRAČUNU z nakazilom na račun prodajalca preko položnice ali internetnega nakazila
Pri plačilu s plačilno kartico, Paypalu ali po predračunu ni omejitve za najnižji znesek naročila, spletni ceni se prišteje znižan strošek poštnine, ki znaša 3,5 eur.
Izdaja računa pri prehodu iz papirante v e - dokumentacijo
Cene
Spletna cena velja za vse obiskovalce spletne strani . Registracija v sistem ni pogoj za nakup v spletni trgovini in ni pogoj za nakup po spletni ceni.
Cene v spletni trgovini vsebujejo DDV, saj smo od 01.05.2017 davčni zavezanec.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
- nad 250,00 eur = 5 %
Postopek nakupa
1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V kolikor želi kupec naročilo preklicati, lahko to stori eno uro od oddaje naročila tako, da nas o tem pisno obvesti preko elektronske pošte – info@negaroknohtov.si.
2. Naročilo potrjeno: Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri zaloge naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Kupec dobi avtomatično potrditev naročila, če je bilo naročilo uspešno prejeto v bazi spletne trgovine. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@negaroknohtov.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga, stroške pakiranja in dostave ponudnika. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Postopek odstopa se izvede s pomočjo aplikacije VRAČILA, s katero kupec pridobi številko za vračilo nato pa izpolne obrazec za vračilo v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Stroški dostave in vrnitve izdelka nosi kupec, ki je od pogodbe odstopil.
V primeru naročila izdelkov in plačila avansa in kasneje morebitnega odstopa od nakupa kupec, plača vse stroške dostave. V primeu plačila in odstopa od nakupa kupec plača stroške povrnitve kupnine.
Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov in obrazce dobite TUKAJ.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano, neuporabljeno in v nespremenjeni količini z originalno embalažo, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe in vračila izdelka. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca, katerega sporoči prodajalcu.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Obveščamo vas da v skladu s 3. odstavkom 32. člena Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS. Več o IRPS najdete TUKAJ, povezava do zakona TUKAJ, izvensoden izvajalce pa TUKAJ.
Stvarna napaka
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Pravica potrošnika in obveznost prodajalca je določana od člena 37. do 37č. Zakona o varstvu potrošnikov.
Neprevzem pošiljke
V primeru neprevzema poslane pošiljke brez predhodnega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe, vam bomo zaračunali stroške, ki so nastali s pakiranjem in poštnino za pošiljanje pošiljke.
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. V primeru pošiljanja izdelka ki se je pokvaril v času garancije na servis stroške dostave in pošiljanja krije kupec, prodajalec pa krije stroške dostave in pošiljanja popravljenega ali novega izdelka nazaj do kupcu.
Dostava
Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Izdelki, ki so na zalogi, bodo poslani v dostavo v roku 24 ur, šteto od dneva dokončne potrditve vašega naročila. Dostavo izdelkov izvrši dostavno podjetje GLS Slovenija predvidoma že naslednji delovni dan.
Z namenom da se lahko stranka pripravi na uspešen prevzem paketa bo stranka prejela sporočilo na elektronski naslov ( ko bo pošiljka poslana v dostavo), SMS sporočilo na dan dostave in telefonski klic pred dostavo s strani GLS kurirja. V SMS in telefonskem klicu bo stranka obveščena tudi o višini odkupnine (v primeru odkupnine).
Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dostaviti v predvidenem času, vas bomo o tem obvestili, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. V primeru dostave z odkupnino preko dostavnega podjetja GLS Slovenija, ali druge dostavne službe kupnino poravnate ( z gotovino ali plačilnimi in kreditnimi Mastercard in VISA) pri dostavni službi, ko prevzamete naročeni izdelek.
Dostava izdelkov v druge države članice EU je možna po predhodnem dogovoru in izračunu cene dostave.
Pošiljke so poslane preko dostavnega podjetja GLS Slovenija ali druge dostavne oz. kurirske službe, če se s tem lahko naročilo izpolni bolj učinkovito. Cena dostave je izpisana na koncu naročila in znaša 3,50 eur v Sloveniji, za tujino pa je obračunana glede na težo paketa. Za vsa naročilo izdelkov nad 50 eur je dostava v Sloveniji brezplačna.
Zaradi vaše varnosti Vas v spletni trgovini nikdar ne bomo spraševali po bančnih podatkih ali po številki računa. Za plačilo po predračunu ali za plačilo po povzetju potrebujemo zgolj vaš naslov, priporočamo pa vam, da zaradi hitrejše dostave navedete tudi vašo telefonsko številko. Tako smo dosegli, da je nakup v spletni trgovini popolnoma varen.
Intelektualna lastnina
Vsa vsebina (besedilo, slike, grafika) na strani je predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati oz. spreminjati brez vednosti podjetja SP nega, Damjan Petrič s.p..
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@negaroknohtov.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. V kolikor stranki spor ne bosta uspeli rešiti je pristojno sodišče v Ljubljani.
ZAKONODAJA
Veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov in konkurence najdete na strani MGRT - VARSTVO POTROŠNIKOV.
ZASEBNOST, ZVOP in GDPR
Z namenom uspešne dostave paketov in občasnega obveščanja o novih izdelkih in popustih bomo od vas na podlagi vaše privolitve in strinjanja s pogoji poslovanja ( označiti morate v kvadratek ob pogojih poslovanja) , obdelali vaše osebne podatke (ime in priimek, naslov dostave oz. prevzema pošiljke, e-poštni naslov (tudi službeni), telefonska številka, razne identifikacijske številke, lokacijski podatki, IP številka, številke kreditnih in lojalnostnih kartic). Vaših podatkov ne bomo nikoli posredovali tretji osebi z namenom različnih raziskav ali trženja. Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo
Za pravilno razumevanje in lažji pregled 4. člena evropske uredbe o varstvu osebnih podatkov (GDPR ) vam ponujamo v branje izvleček
„osebni podatki“ pomeni katero koli informacijo v zvezi z določenim ali določljivim posameznikom (v nadaljnjem besedilu: posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki); določljiv posameznik je tisti, ki ga je mogoče neposredno ali posredno določiti, zlasti z navedbo identifikatorja, kot je ime, identifikacijska številka, podatki o lokaciji, spletni identifikator, ali z navedbo enega ali več dejavnikov, ki so značilni za fizično, fiziološko, genetsko, duševno, gospodarsko, kulturno ali družbeno identiteto tega posameznika;
„privolitev posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki“ pomeni vsako prostovoljno, izrecno, informirano in nedvoumno izjavo volje posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, s katero z izjavo ali jasnim pritrdilnim dejanjem izrazi soglasje z obdelavo osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj;
Med pomembne pravice posameznika spadajo naslednje:
- Pravica dostopa posameznika do vseh svojih osebnih podatkov in dolžnost informiranja posameznika, katere podatke o njem zbiramo (oddelek 2, člen 15)
- Pravica do popravka osebnih podatkov posameznika (oddelek 3, člen 16)
- Pravica do prenosljivosti podatkov tretji osebi ali organizaciji brez oviranja (oddelek 3, člen 20)
- Pravica do izbrisa, znana tudi kot “pravica do pozabljenosti” (oddelek 3, člen 17)
- Pravica do odvzema privolitve na enak način kot je bila dana
- Pravica do omejitve obdelave osebnih podatkov in pravica do ugovora (oddelek 3, člena 18 in 21)
Najpogostejša vprašanja in odgovori informacijskega pooblaščenca v RS glede GDPR najdete na tej povezavi.